Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Gospodin izvestilac

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 05 februar 2010 02:09
mm
Ne treba nam Kacin. Treba nam politička i ekonomska saradnja sa EU. Ovaj će da ode, ali Evropa ostaje.
Preporuke:
0
0
2 petak, 05 februar 2010 02:41
Goran Jevtović
Uzalud da razmišljamo g.Zarkoviću. Većini je sada sve jasno. Ali kasno. Teško se može šta uraditi.
Nekada davno, od strane svetskih moćnika, sklepan je tzv. "kontidžensi plan" za nas Srbe. Ko se bar malo bavio time, poznata mu je strategija "izazivanja i upravljanja krizama" kojoj pripadaju takvi planovi. Naravno, kada se to blagovremeno predočavalo ovom jadnom narodu, "iznikli" su "odnekud" stručnjaci koji su prosto urlikali (a danas to još žešće čine), da nam je "dosta više teorija zavere!..."
Da li se neko seća DŽejmsa Lajona, šefa Krizne grupe za Srbiju a zatim i za Balkan, i njegovih "proročanstava" izrečenih poslednjih 10-15 godina? Čovek je sve, baš sve "pogodio".
E, pa, neka nam je srećan Jelko, i neka dočeka i treći mandat u ovoj "fudbalskoj utakmici" koju ćemo sigurno izgubiti... osim, ako se ne pojavi nekim čudom, neki "Dule Vujošević"... Ali za takvu prestavu potreban je i "duh Pionira"...
Amin, braćo Srbi i sestre Srpkinje.
Preporuke:
0
0
3 petak, 05 februar 2010 08:28
Ko je Kacin - ko smo mi
Dve napomene uz ovaj vredan prikaz: 1) Sve dok god "gospoda Oliver Dragojević i Dino Merlin redovno dobijaju (i odbijaju) basnoslovno vredne pozive iz Srbije" - sve dotle ce ta dvojica zasluzivati respekt! Jer, oni, za razliku od brojnih drugih, sto politicara sto "estradnih umetnika", odbijaju da zarade na onima koje smatraju neprijateljima - a to jeste za respekt, kao sto je za gadjenje sto im se takvi pozivi upucuju; 2) Ne, nema Kacinov "profil" nikakve veze sa "obrazovanjem i odrastanjem u titoizmu"! Kacin je tipican zapadnjacki, pedantan, sadisticki koncentirsan "aparatcik" (ima i Zapad svoje aparatcike - Nemci takve zovu "Schreibtischtaeter", tj. "pocinilac koji sedi za pisacim stolom")! Koncentrisan je - danas bi se "po engleski" reklo "fokusiran" je - na unistavanje Srbije, koja mu jos radosno suflira koji su najbolji metodi za to unistavanje! Kacin je, nesumnjivo, pocinilac onog prvog i primarnog zlocina - zlocina propagande, gebelsovskog tipa, koja je onda nuzno vodila u stvarne zlocine! Postoji o tome dokumantacija na CNN-u - jer, Kacin je vodio novinare CNN-a da snimaju kako njegovi upadaju u stanove "vojnih lica", gde su terorizirali zene i decu, i predstavljali to "naivnom" svetu kao borbu za nezavisnost! Da postoji samo malo dobre volje medju srpskim pravnicima i intelektualcima, vrlo lako bi mogli srociti i dokumentovati optuznicu protiv Kacina, u dogovoru sa porodicama cije sinove su surovo i neizazvano pobili Kacinovi "borci za nezavisnost"! U Velikoj Britaniji cak ni jedan "nedodirivi" Bler - zamalo da ga izaberu za "predsednika eVrope"! - nije vise nedodiriv, njegovi ratni gresi ga sustizu! A za Srbe je cak Jelko Kacin - nedodiriv! Znamo svi kakav je on covek, odnosno necovek - ali, kakvi smo mi ljudi, kad takvom prepustamo svoju sudbinu!? Nije dovoljno traziti od EU da ga zamene - treba Evropskom sudu u Strazburu poslati dokumentovanu optuznicu protiv Kacina, cijim zlocinima je sve pocelo, 1991.
Preporuke:
0
0
4 petak, 05 februar 2010 11:04
jututunac
Zemlja Srbija je prazna zemlja i ima za prestonicu grad za koji se ne zna koliko stanovnika ima, ali se zna da taj grad zivi u generalnom haosu, svaki dan sve vise i vise.Kada postavite pitanje koje se odnosi na neki politicki problem, kao ovaj opisan u clanku..."dokle ovako Srbi i Srpkinje?" isto je kao i da ga niste postavili, jer onih 50% + 1 i dalje vode zemlju (praznu sa jednim, kao glavnim gradom) u sunovrat i jednostavno ne cuju nista. Nazalost, Beograd je najveci srpski ANTISRPSKI grad na ovoj planeti...varate se ako mislite da su to Vasington, London, Pariz...
Preporuke:
0
0
5 petak, 05 februar 2010 11:07
VH
Ovakvi tekstovi coveka samo oneraspoloze i ozlovolje.Pokazu nam koliko smo bespomocni i nevazni.Vasi tekstovi su sjajni,kao i vecine autota NSPM,ali i ubistveni po covekovo samopostovanje.Nijedan tekst nije pracen nekim konkretnim predlogom i inicijativom.Napisete dobre analize,pokazete nam surovu stvarnost a onda,svi zajedno,mozemo da sednemo i kukamo.
Preporuke:
0
0
6 petak, 05 februar 2010 11:08
Jasna Simonovic
"Goran Jevtovic, Da li se neko seća DŽejmsa Lajona, šefa Krizne grupe za Srbiju a zatim i za Balkan, i njegovih "proročanstava" izrečenih poslednjih 10-15 godina?"..

Da, hvala sto ste me podsetili! Moj nezaboravan "blic" slucajni susret sa gdinom Lajonom u bazenu Tašmajdan, dokumentacija koju sam mu uz njegovu dozvolu poslala, ali nikada ne odgovori...Jedan, dva, tri...

Ma, u pravu je Kacin sto daje "roditeljski savet" Vuku da spoljna nije samo fudbal...Čak i kad daš poneki penal, nije loše pitati su-igrače šta sve treba da se uradi "Od Triglava do Đevđelije"! Ili barem od Solvay Beograda preko Hanovera i Brisela do Ilinoisa, od KPMG Sava Centar preko Budimpeste, NY do Londona!

Pa, da mu i ja kazem, gospodine ministar! I to sa hvala!
Preporuke:
0
0
7 petak, 05 februar 2010 11:53
gorštak
Kao izvestilac EP-a, Jelko Kacin ne predstavlja sebe već EP i, samim tim, Evropsku uniju. Iza njegovih dela i nedela, iza onoga što on radi i govori, iza svakog bezobrazluka Jelka Kacina, stoji gospođa Evropska unija. Zato, razmislite da li je moguće "i Kacin i Kosovo", da li zaista "Kacin nema alternativu", trebaju li nam zaista "Kacinove vrednosti". Razmislite, gospodo Srbi.


Pa naravno da iza kerefeka dotičnog stoji Evropska Unija, ima li još kog Srbina da mu to nije jasno. Ono što nam dotični govori jeste ono što nam EU i misli i ( preko njega ) govori. Njegovo ''mirdita'' u srpskoj skupštini jeste Evropino ''mirdita''. ''Mirdita Srbijo'' - to je ono što nam Evropa poručuje, indirektno nam saopštavajući kako nas vidi, koliko nas poštuje i kakvima nas želi. To je opaki latinski cinizam koji razotkriva iskonsku zapadnjačku mržnju prema pravoslavnom slovenstvu, a srpstvu iznad svega.
A što se dotičnog tiče ( namerno mu ne izgovaram ime i prezime jer nemam čak ni toliko poštovanja prema njemu ) treba se setiti onog saveta Mihaila Leontjeva, objavljenog na ovom sajtu, ''da ne treba razgovarati sa psom, već sa njegovim gazdom''. A ''njegovim gazdama'' pod hitno i što pre treba reći jedno ogromno NE, što naravno niko od naših ''predstavnika vlasti'' neće učiniti.
Ja se ipak uzdam u Boga kome se svako veče pred spavanje pomolim da Srbija nikada ne uđe u EU, NATO i Ekumenski savez crkava.

Piši ćirilicom!
Preporuke:
0
0
8 petak, 05 februar 2010 12:35
Cernisevski
VH
Nijedan tekst nije pracen nekim konkretnim predlogom i inicijativom.Napisete dobre analize,pokazete nam surovu stvarnost a onda,svi zajedno,mozemo da sednemo i kukamo

- to je zato sto "prva Srbija" zaista zna sta nece, ali ne zna sta hoce. Sto se tice konkretnog predloga (a i za potrvdu ovoga sto sam gore rekao), pre neki dan sam "preradio" apel 200 intelektualaca za referendum o NATO paktu u zahtev za referendum o prikljucenju Srbije Organizaciji za kolektivnu bezbednost pod vodjstvom Rusije. Na pitanje citaocima NSPM-a ko bi potpisao ovakvu peticiju, od 100 komentatora, samo jedan je odgovorio, i izrazio spremnost da to ucini odmah.
Inace, "Dveri" stalno organizuju neke peticije, ali bez konkretnih rezultata (barem da ja znam za njih), pretpostavljam takodje usled toga sto vecina ipak ne zna sta hoce.
Preporuke:
0
0
9 petak, 05 februar 2010 13:01
brm
još jedno obraćanje istomišljenicima sa identičnim sadržajem kao brojna prošla (mislim na tekst, ne na Kacina)
što napisa neko (komentator) iznad mene ČEMU VIŠE sem da se ukokamo?
Preporuke:
0
0
10 petak, 05 februar 2010 13:36
fb-ovac
Dotični "gospodin" ima profil na Fejsbuk-u, tako da možeteda mu ostavite neku poruku.
Preporuke:
0
0
11 petak, 05 februar 2010 13:43
Dr
Ko je Kacin-ko smo mi?
Saglasan. Jedino što ovi naši EUropejci teško mogu to da i pokušaju a kamoli iѕvedu.
I, da piši ćirilicom.
Preporuke:
0
0
12 petak, 05 februar 2010 17:14
Simić Manojlo
U pravu je g. Černiševski !

Stvarna , ozbiljna , profilisana alternativa
" Europi bez alternative ", jednostavno ne postoji.
Oni koji bi , po prirodi stvari , trebali da
formulišu alternativni put Srbije ( SRS , DSS , SNS i možda još poneko ) ćute kao zaliveni .
Uplašeni da ih Boris Tadić end komp. i njihovi
totalitarni mediji , ne proglase za naciste , fašiste i druge komuniste .
Ako ne znamo ( da li se ovo piše zajedno ? ), šta
hoćemo , onda neznamo ni kako da to izvedemo .
Preporuke:
0
0
13 petak, 05 februar 2010 19:23
Simić Manojlo
Da li postoji mogućnost traženja izuzeća ?
Naravno , ni mnogi drugi ne gledaju na Srbiju baš
blagonaklono , ali ovoliki mrzitelji sigurno nisu .
Ako ništa drugo , ne tegle na leđima teško
titoističko breme mržnje .
Preporuke:
0
0
14 petak, 05 februar 2010 19:30
Peter RV
Samo mogu da aplaudiram Kacinu i nadam se da ce nastavit da tretira srpske zvanicnike na ovaj njegov drski nacin. Mi imamo kao vlastodrsce jedne bezkicmenjake koji to potpuno zasluzuju. Kad smo stvorili sebi ovu kulturu ponizivanja i ulizivanja, sto onda da se cudimo da nas ljudi ponizavaju?
Jeremic se uvijek ponasao kao neki srpski mucenik za ulazak u Evropu ("bez alternative") pa neka trpi njegov mazokizam. Sto vise to bolje. (Mislio covjek kad je odobrio Euleks da ce to bit nekom Kacinu dovoljno?).
Kacin sa njegovim ponasanjem nam ustvari daje poruku- srpska cast i ponos nemaju mjesta tamo gdje se on instalirao. Ne, Kacin ne vrijedja, sto vrijedja je vidjeti nase teniskinje grleci se javno sa onim ogavnim Klintonom.
Dok ne izadjemo iz ovoga evropskog deliriuma, ne samo da nas niko nece postovat, nego i necemo imat na to nikakvo pravo.
Preporuke:
0
0
15 petak, 05 februar 2010 23:31
veteran
Mnogo je Kacina u Sloveniji. To je u Sloveniji većinski stav prema Srbiji.
Preporuke:
0
0
16 subota, 06 februar 2010 00:33
Goran Stankov ić
Slovenija, mezimče i štićenik silnika, a Ljiljana Smajlović morala da ode iz Politike zbog transkripta. To vam je kao u životu, hoćeš da si faca, e to košta, kad hod te povučem za rep, moraš da zalaješ. Zato je ovaj članak izvanredan, pogledaj novu/staru opoziju. Slovenci odmah u EU, U SAD bez viza, cela Srbija na izvolte za njihovu robu ( pa neće biti da je to mogao da im da, sam, Svilanović, mada mu se posrećilo da se on eksponira i profitira ). I svakako, pomenuti rat, gde su STRELjANA deca bez ikakvog naoružanja pri sebi. I zato mi je mučno i samo pominjanje Slovenije, sa sve iživljavnjem EU-a da ga imenuje na tu birokratsku funkciju i drugi mandat!? Tu je ta zakonitost savremenog sveta, to spinovanje, to obesmišljavanje svakog intelektualnog promišljanja stvarnosti.
Preporuke:
0
0
17 subota, 06 februar 2010 00:39
Neško
Evo ljudi šta god da napišem "onaj ko to zna najbolje" će da namiriše subverzivnu djelatnost i nešto iz širokog opsega neumesnosti, osvrta na nečiju ličnost (pa makar to bila šprdnja na račun Jeremića i onih koji ga ozbiljno shvatiaju) i privatan život, uvreda, kao i nekakve pretnje, nepristojan rečnik, rasnu i nacionalnu uvredu (uvreda može da bude uvreda ili ... rasno-nacionlna, nacionalno-rasna ili ... uvreda) ili nekakav nezakonit sadržaj.
Našao bi se razlog da se ne objavi ili skrati.
I vi se pitate što niko nema predlog šta da se radi?!
Preskačem da bilo šta odkomentarišem ... ali bar pišem ćirilicom.
Preporuke:
0
0
18 subota, 06 februar 2010 00:59
Darko Stanojević
Evo, večeras nam je OBJASNIO kada ćemo u tu "europu":

"Suština je u tome da treba odgovoriti na pitanje da li Srbija hoće u EU bez Kosova ili neće. Ako ne želi bez Kosova, onda će morati da čeka Kosovo. A to znači da će Srbija biti poslednja država regiona koja će postati deo EU. Jer, Kosovo je u ovom trenutku daleko čak i od vizne liberalizacije, a kamoli od članstva u EU", rekao je Kacin.


Kako je krenulo, Bogu hvala... nikada. Osim, ako ovi našši iz Vlasti ne prodaju nekako KiM na mukte, ali onda ima da izedu golem ćutek od besnog naroda.
Preporuke:
0
0
19 subota, 06 februar 2010 02:30
Baš - Čelik
Nataša Kandić je lupila šamar onom starcu na beogradskom trgu, Kacin srpskim poslanicima nazva ''mirdita'', a evo danas išamaraše i Velju u Knez-Mihailovoj. Juče prikazaše reportažu gde učenik mrtvo hladno kaže ''kako je svestan da nije u redu tući nastavnike, ali da je vreme takvo, pa se i on samo prilagođava''. Zašto da ne kad postoje tolika ''dečija prava'' koja će mu obezbediti hiljade nevladinih organizacija, sa sve ministarstvima i Evropskom Unijom, ako se prebijeni nastavnik samo usudi da zaštiti svoje dostojanstvo. A ništa bolje neće proći ni roditelj ako se usudi da ga vaspita na tradicionalan način.
Aman, Srbi bre, šta se ovo dešava? Od onako junačkog naroda čijoj su se hrabrosti divili po svetu, kako postadosmo tako bezopasni da nas počeše tući i ponižavati žene, deca i kacini? Kako ostadoše hladni onoliki poslanici u skupštini na kacinovo ''mirdita''? Rekao bi čovek da više nema muškaraca u Srbiji.
Hoću da kažem da se ove stvari sa Evropom više ne tiču pravno-ekonomskih pitanja, nego samog smisla postojanja. Čak i da nas tamo zaista čeka ''visok ekonomski standard'' ( a ne čeka ništa ni blizu toga ), vredi li on ovolike sramote koja se trpi i koja će po svemu sudeći biti još veća?
Preporuke:
0
0
20 subota, 06 februar 2010 13:05
void
Odavno nisam procitao bolji clanak. Sve pohvale autoru. Posebno hvala na podsecanju na postupak gospodjica.
Preporuke:
0
0
21 subota, 06 februar 2010 16:09
Boba Borojević
Gospodine Zarkoviću pravo rekoste! Kacinove ''vrednosti'' su vrednosti EU kad je reč o Srbiji i srpskom narodu.

Da imamo vladu koja priliči Srbiji Kacinu bi se jasno i glasno reklo da Srbija takvu vulgarnu aroganciju, pa makar on i predstavljao EU neće da toleriše i da EU u buduće treba da šalje nekog drugog predstavnika na razgovore sa Srbijom.
Uz to uvek naglasiti Kacinovu ulogu u slovenačkom ratu 1990-tih i ubijanju nenaoružanih vojnika-regruta JNA. Ratnog kriminalca kao što je Kacin Srbija ne treba da prima u zvanicnu niti bilo kakvu posetu.

Tadiću i Cvetkoviću na vama je red da zucnete bar nešto u zaštitu Srbije, a protiv satanizacije ove Kacin-stenice.
Preporuke:
0
0
22 subota, 06 februar 2010 17:26
Zlotjko
Gospodo, svi morate da shvatite..
Ovi ako ostanu na vlasti jos 6 meseci... Srbija ce se naci na putu bez povratka... sve su manje vise odradili, a posle ovih sest meseci, kad zavrse i poslednje, i zadaju smrtni udarac nasem narodu i drzavi... vise nece biti bitno..

Evropa i NATO i sateliti, nece se obazirati, pa da na vlast kod nas dodje bilo ko...

Krajnje je vreme - 5 do 12 je...!
Preporuke:
0
0
23 subota, 06 februar 2010 19:09
Milodan
Šta hoće ovaj? Postaljala bi pitanje gotovo cela Srbija sredinom '91. godine sprovodeći im uvedene sankcije sve pušeći "filter 57" dok su im u vešeraju grgorile veš mašine "Gorenje". Eto, doživeli smo da sada drži pridike našem ministru, nazivajući ga "gospodin ministar" aludiraće g'son Žarković na njegovu mladost i uzrastanje uz socijalizam u "ljudskom liku" JBT, zaboravljajući da su se Slovenci prvi odrekli Tita i njegove štafete i to baš od strane Jelka Kacina i njegovih pajtaša dok smo mi još klicali "i posle Tita, Tito". Dok se mi probudismo Slovenija uđe u EU. Neću da upoređujem BDP, odmah dobijam kompleks niže vrednosti. Jelko Kacin svojom retorikom odista odudara od klasičnog političara-birokrate upravo kao i naš mlađahni ministar Jeremić. Reklo bi se, udario junak na junaka. Ali nije tako. On se pita. A mi postavljamo pitanja. Tu je on u ogromnoj prednosti. Dešavanja u Sloveniji leta gospodnjeg '91 su u odnosu na kasnija dešavanja prava opereta uz svo dužno poštovanje žrtava sa obe strane ovog besmislenog sukoba. Jer, naš vožd je odlučio da Sloveniju pusti niz vodu, reče nema tamo Srba i Žarković mu nakratko poverova. Sad' vidim, piše da je tamo bilo Srba. Bilo je, mnogi su pobegli a, opet, mnogi su se videvši s ќime imaju posla, vratiše ponovo u Sloveniju. Nego mi treba ovde među sobom da raskrstimo neke stvari: Hoćemo li mi u EU? I pod kojim uslovima? Našim ili njihovim? Ako treba po njihovim onda moramo prihvatiti Kacina takvog kakav je, da se suočimo sa prošlošću, da uhapsimo Mladića i Hadžića, da ostvarimo regionalnu saradnju, odgovorimo na 4000 pitanja, izmenimo zakone, ostavimo gusle za duge zimske večeri i prihvatimo vrednosti koje ta Evropa poseduje, a koja, ima i svojih nedostataka. Koliko vidim iz štampe u našoj bratskoj Rusiji tim eksperata pod "kišobranom" Medvedeva preporučuje Rusiji ulazak u NATO i EU. Šta će od toga biti (osim sukoba sa Putinom) pokazaće vreme.
Preporuke:
0
0
24 subota, 06 februar 2010 19:45
S.R
Da imamo vladu kakvu nemamo onda bi ona rekla gospodinu Kacinu da je slobodan da vaspitava neke druge građane, neke druge zemlje.A da je narod drugačiji onda bi gospodi Kacinima pokazao na taj način što robu iz njegove demokratske i nadasve evropske dežele ne bi kupovao. Njega treba posmatrati ne kao kolateralnu štetu već kao....
Preporuke:
0
0
25 subota, 06 februar 2010 20:31
Tatijana
Živela naša transparentna diplomatija!
Preporuke:
0
0
26 subota, 06 februar 2010 20:47
Milena Matić
Setite se, dragi čitaoci, ko su bili ambasadori i poverenici za vreme rata i "ničim izazvanih" sankcija. Setite se ko je dolazio da priča sa omraženim Slobodanom, ko je dolazio u Bgd da nas ubeđuje u sve i svašta, ko je posećivao Đinđića, posle promena. Setite se nivoa zapadnih političara koji su boravili, prolazili i dolazili u ovu našu Srbijicu.
Šta vidite sada, dragi moji? Nivo poverenika, ambasadora, raznih sekretara,je toliko jadan i bedan, da bi svako, ko se bavi politikom i diplomatijom trebalo da razume nivo poštovanja koje te sile imaju za ovu zemlju.
Spali smo na šesti ešalon, i kod nas se šalju ljudi bez iskustva, moći ili harizme. Ova zemlja nije bitna nikome osim nas, smatraju je nevažnom, korumpiranom i slomljenom.
Samim tim je bahato ponašanje nekog Kacina (ime mu na italijanskom ima stvarno značenje nomen-omen) ili Vordsvorta Brit ambasadora, i inih, ustvari znak "omen" za našu trenutnu vladu i Predsednika Republike.
Oni o našoj zemlji misle sve najgore, vrednuju ovu državu i naše političare kao korumpirane bednike, i mogu da viču, prete, lažu i muljaju. Zato što je naš politički vrh to dopustio, i dopušta da se vređa G. Jeremić, da neki prodaju veru za doručak, prave mikro ustupke zarad opstanka na vlasti...ukratko...Borise, "provalili" su tebe i tvoj spin klub!
I zašto da se mi sad ljutimo na Kacina? Treba se ljutiti na onog ko je prvi počeo!!!
Preporuke:
0
0
27 subota, 06 februar 2010 22:30
Odbrana i poslednji dani
Milodan@

Koliko vidim iz štampe u našoj bratskoj Rusiji tim eksperata pod "kišobranom" Medvedeva preporučuje Rusiji ulazak u NATO i EU. Šta će od toga biti (osim sukoba sa Putinom) pokazaće vreme.


Koliko ja vidim Medvedev je danas izjavio da je nova strategija NATO pakta, pretnja nacionalnoj bezbednosti Rusije.
Preporuke:
0
0
28 subota, 06 februar 2010 23:53
Milodan
Pročitao u Danas-u od juče i vikend izdanju. Pošto kupio po to i prodao, bez ikakvih pretenzija.
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 07 februar 2010 00:20
drasko
Sto toliko napadate sirotog gospodina Kacina? Zar ne vidite kako mu se srce cepa nad nasom nesrecnom sudbinom. Ja bih molio Tadica, Dinkica, Djelica i Dacica da zamole one nase prijatelje, takoreci bracu, u EU da oslobode Kacina takve patnje kakvoj je izlozen i da nam stave Ahtisarija za izvestioca - on je bar srca kamenoga a ne kao siroti Kacin koji se (kao sto gore pomenuh) toliko zenira i brani nas pred onima koji nas ne vole.
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 07 februar 2010 02:26
Sad je prilika da se Srbija RESI KACINA!
"Izvestilac Evropskog parlamenta za Srbiju Jelko Kacin izjavio je da će Srbija, ukoliko ne želi u EU bez Kosova, morati da čeka da i Kosovo postane deo Unije." Ovo je skinuto sa naslovne strane NSPM, ispod Kacinove slike - i moram reci da se Kacin lepo namestio! Kad bi u nasoj vladi znali iskoristiti ovu nediplomatsku izjavu, mogli bismo se napokon RESITI KACINA! Dovoljno je da srpska vlada uputi demars Briselu, u kojem ce stajati da Kacin, kao izvestilac za Srbiju, opasno izlazi iz okvira svojih nadleznosti, odredjujuci cak uslove pod kojima Srbija moze uci u EU! To nije njegov posao - niti je ono sto on kaze na liniji politike EU! S tim obrazlozenjem trebalo bi hitno traziti izuzimanje Jelka Kacina, kao osobe koja ne pomaze, nego STETI procesu pridruzivanja Srbije! Uz to bi trebalo navesti - zasto da to skrivamo - da takav njegov odnos samo pokazuje kontinuitet njegovog antisrpskog delovanja, pokazanog vec tamo 1991.godine, kad je kao slovenacki ministar propagande ucinio sve da Slovenija izadje iz SFRJ - i po cenu najgorih lazi, i po cenu zlocina! (Imena pobijenih mladica se znaju, lica teroriziranih zena i dece snimala je tada CNN, a trebalo bi Evropu podsetiti i na "izbrisane" gradjane Slovenije.) U skladu s tim zahtevom trebalo bi Briselu kazati da je Kacin odsad za Beograd PERSONA NON GRATA! Videli biste - odmah bi Brisel dobro naruzio Kacina, i Srbija vise ne bi morala da gleda u to ogavno lice! Ako Srbija sad propusti priliku koju joj je arogantni Kacin dao - onda je Srbija definitivno izgubila i obraz i pamet! Jeremicu - bar ti reaguj! Generacije Srba koje dolaze ne bi ti to zaboravile! A ako pustimo da i ovaj voz prodje, da nam taj mrski Kacin odredjuje i koliko zraka smemo udahnuti - onda je ovo sa sigurnoscu poslednja generacija Srba!
Preporuke:
0
0
31 nedelja, 07 februar 2010 13:14
Don Vito
Kad nas gospodin Kacin bude hvalio onda da se zapitamo a ovako je u redu Kacin vice Srbija napreduje uz poteskoce. Njegovi sarkasticni i "dobronamerni" komentari neka se odbijaju od nas. Teritorijalni integritet i dostojanstvo su vazniji od Evropske unije a mi treba da uzimamo od Evropske unije ono sto valja zarad nas a ne zarad clanstva. Clanstvo da ali elementarno dostojanstvo je vaznije a ubedjen sam kad bi mi priznali Kosovo da nas niko ne bi sustinski uvazavao. A na Kacina treba gledati kao na nepovoljnu pojavu koju treba prevladati zbog neophodne saradnje.
Preporuke:
0
0
32 nedelja, 07 februar 2010 13:30
Cernisevski
Sad je prilika da se Srbija RESI KACINA!
To nije njegov posao - niti je ono sto on kaze na liniji politike EU!

- Huh, bojim se da ste u _debeloj zabludi. Ono sto govori Kacin upravo _jeste linija politike EU prema nama. Jer ovo mu je vec po ko zna koji put; zar ne mislite da bi ga sama EU do sada vec sklonila da to nije njena politika ? Pa nije to Srbija, pa da joj ambasadori teraju kontra-politiku u odnosu na zvanicnu, drzavnu. Inace, Dejlic je nedavno vec trazio tako nesto, pa sta se desilo ? Nista, naravno...
Preporuke:
0
0
33 nedelja, 07 februar 2010 16:45
Lavovic
Nama ne trebaju pilad tipa Kacin koji misli da je petao...i kukurice sto mu gospodja Evropa nadrobi!
Nama nije potrebna ni ta gospodja Evropa, mi smo oduvek u Evropi!
Ekonomska Evropska zajednica nam nije potrebna jer smo vec bedni i opljackani, banke, privreda, resursi, Kosovo, USsteel, voda, ,...
Nama nije potreban Nato, - vec smo okupirani!

Srbi ce sami sebi najbolje pomoci!
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 07 februar 2010 17:51
Lobos
Gospodine Zarkovicu, svaka cast za tekst! Imate odlican stil pisanja i vase tekstove uvijek citam. Pozz
Preporuke:
0
0
35 nedelja, 07 februar 2010 17:52
Baš - Čelik
Srbi ce sami sebi najbolje pomoci!

Problem i jeste u tome što nam Evropska Unija ( tj. njeni javni i tajni gospodari ) ne dozvoljava da sami sebi pomognemo, jer bi se onda njihove ''usluge'' pokazale suvišnima. Stoga nam nizom visokosofisticiranih manipulacija nameću ''elitu'' kava NjIMA treba, da nas stalno ubeđuje u ''nephodnost'' ulaska u EU, bez čega navodno nijedan narod ne može normalno živeti.
A slažem se da bi Srbi sami sebi najbolje pomogli ( kao što bi i bilo koji drugi narod sam sebi najbolje pomogao), ali za takvo nešto je potrebna AUTENTIČNA SRPSKA ELITA - da nas sabere i učvrsti u izvornim srpskim idealima, da istrajava na suverenitetu zemlje po svaku cenu, da zasnuje prosvetu na hrišćanskim i rodoljubivim idealima, da nizom povlastica za zemljoradnike obnovi srpska sela i rastereti gradove, da zasnuje ekonomiju najpre na domaćim resursima, a zatim na bilateralnim odnosima sa dobronamernim zemljama, da paralelno sa tim stvara jaku vojsku i odbranu i tako redom.
A sve su to sasvim dostižni ciljevi ako je narod rodoljubiv, jedinstven i spreman za obnovu i izgradnju zemlje, ali je potrebno da ga neko iskren, pošten i sposoban u tom pravcu i povede.
Preporuke:
0
0
36 nedelja, 07 februar 2010 18:01
Lobos
Gospodine Zarkovicu, svaka cast za tekst! Imate odlican stil pisanja i vase tekstove uvijek citam. Pozz
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 07 februar 2010 20:36
Resiti se Kacina - @Cernisevski
"Huh, bojim se da ste u _debeloj zabludi. Ono sto govori Kacin upravo _jeste linija politike EU prema nama." Ne, Cernisevski, niste u pravu! Verovatno to jesu zelje vodecih u EU, ali to je nesto sasvim drugo! Naime, celokupna demokratija jeste u prvom redu - proceduralna demokratija! Svako ima svoje planove, zelje, zavere, ali ko prekrsi proceduru - taj je prekrsio i demokratiju! U takvim slucajevima oni koji (u neku ruku) kontrolisu demokratsku igru, moraju reagovati! Jer, ako ne reaguju, ako dozvole da se ukinu vanjska pravila igre (=procedura), uskoro od te igre nista ne bi ostalo! Dakle, u zahtevu da se Kacin smeni bile bi pre svega cinjenice: da taj ne radi svoj posao, da ne izvestava Evropu kako Srbija "napreduje", nego da izvestava Srbiju o svojim vlastitim zeljama i ucenama, debelo nadilazeci svoju nadleznost! Njegovo "iskakanje" iz okvira zadatka koji je dobio toliko je vidljivo, da bi sada zahtev (a ne molba!) da neko drugi dodje umesto njega - imala dobre sanse! Uostalom, kosta li nas nesto da probamo? I - pre svega - zar nije nasa obaveza da reagujemo na takve niske, sramotne udarce od strane tog niskog "diplomate"?! Kako cemo mi znati sta "pije vode", a sta ne - ako samo uzdisemo i mislimo da nista nece pomoci? Jos jednom - Kacin nam je svojim bahatim, anti-demokratskim ponasanjem dao priliku, zasto je ne iskoristiti?!
Preporuke:
0
0
38 ponedeljak, 08 februar 2010 10:00
Cernisevski
Resiti se Kacina - @Cernisevski
Ne, Cernisevski, niste u pravu! Verovatno to jesu zelje vodecih u EU, ali to je nesto sasvim drugo!

- U redu, dozvoljavam i takvu mogucnost. Ali onda je valjda logicno, posle niza ekscesa koje je doticni napravio, ocekivati nenakvu reakciju iz same EU povodom toga sto Kacin radi. Bilo kakvu, barem od onih cije to nisu "zelje", jel' tako ? Jedva cekam da je vidim !
I u pravu ste, nista nas ne kosta da pokusamo, ali kao sto rekoh, to je Djelic vec pokusao, pri cemu se iz EU niko na to nije ni osvrnuo. Zapitajte se - zasto ?
Preporuke:
0
0
39 sreda, 10 februar 2010 19:16
Peter RV
Zasto ima neki Kacin (ili Mesic) moc da nas toliko iznervira? Odgovor je jasan. Kad smo se toliko prodali nasoj ljubljenoj evropi-bez alternative, svaka pomisao da nam je neko sprecava, postaje nam nepodnosljiva.
Kad su prve bombe pocele da padaju, ja sam se oslobodio od Evrope. I znate sto, od tad me vise nijedan Kacin ni Mesic ne nerviraju.
Sem onima kojima one bombe nijesu bile impresionantne, preporucujem moj ekstremisticki stav. Ohladimo se.
(A kako Spanjolci kazu "osveta je jelo koje treba servirat kad se zahladi")
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner